web statistic گارانتی

سبد مقایسه (0)

مقایسه

گارانتی

شرکت پرشین سلوکام

ضمانت نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:
1- استفاده, نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی.
2- خرابی در اثر استفاده از هرگونه باطری و لوازم جانبی تایید نشده از سوی شرکت.
3- اقدام به سرویس, تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز.
4- هر نوع ضربه خوردگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت.
5- تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا گوشی.
6- نصب هرگونه نرم افزار و برنامه که مورد تایید شرکت نمی باشد.

توجه:
باطری و لوازم جانبی (شارژ, هندزفری و...) شامل گارانتی نمی باشد.
استهلاک تدریجی محصول از قبیل: سایش, شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی باشد.

ارتباط:

88346141

88346142

88346143

شرکت سازگار ارقام

Image result for ‫گارانتی سازگار‬‎

شرایط گارانتی:

قطعات ارسالي به خدمات سازگار مي بايست داراي شرايط زير باشد:
عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا
قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
عدم دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی
دارا بودن شماره سريال و عدم مخدوش بودن آن
عدم وجود آثار دستکاری بر روي قطعه
ارسال کارت گارانتی کالاهایی که برای آنها کارت صادر می شود.
لطفا فاکتور مربوط به خرید دستگاه خود را (شامل شماره سریال دستگاه ، تاریخ خرید و مهر فروشگاه) پیش از آنکه خدمات گارانتی اجرایی شود ، فراهم آورید.
توجه: شركت امتداد سازگار در مورد اطلاعات ذخيره شده در کالا مسئوليتي ندارد.

 

هزینه ها:

مسئولیت و کلیه هزینه های مربوط به ارسال کالا به مرکز گارانتی و خدمات و برگشت آن به عهده مشتری می باشد.

اینوو

Image result for ‫گارانتی اینوو‬‎

 

 موارد  ابطال گارانتی :
مخدوش نمودن کارت گارانتی
عدم تطابق مشخصات کالا با کارت گارانتی
صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیر متعارف و غیر استاندارد یا حوادث غیر مترقبه و صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه ، آتش سوزی، ورود مایعات و سیالات به داخل دستگاه ،  نوسانات برق ، مواد شیمیایی و استفاده غلط ازدستگاه
 تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه ، آسیب دیدگی پورت های ورودی((USBو وجود آثار تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز
هرگونه ایراد ناشی از بکارگیری نرم افزارهای مختلف و آلودگی به ویروس و روت شدن که موجب اختلال در کارکرد دستگاه می باشد
گارانتی تعمیر یا تعویض  LED یا LCD  با توجه به شرایط استاندارد بوده و وجود 1 تا 3 پیکسل سوخته جزء تعهدات گارانتی نمی باشد
 
 
موارد ضروری :
 
ارائه خدمات گارانتی فقط با در دسترس داشتن کارت گارانتی مقدور خواهد بود .
 
تشخیص موارد فوق به عهده کارشناسان شرکت خواهد بود .
 
بخش فنی در قبال اطلاعات موجود برروی دستگاه تعهدی ندارد .
 
هزینه ارسال قطعه / دستگاه معیوب به مرکز خدمات به عهده خریدار است .
 
با توجه به تحول سریع در تولید قطعات کامپیوتر ، در صورت عدم موجودی قطعه اصلی ، کالای مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز محاسبه خواهد شد .
 
گارانتی باطری نوت بوک 6 ماه می باشد . 
 
 
 
شرایط گارانتی پرینتر
 
1- اعتبار گارانتی : از زمان خرید دستگاه به مدت یکسال میباشد.
2- خدمات گارانتی طبق دستور العمل شرکت نودیس پرداز(اینوو) شامل موارد ذیل نمی باشد.
( تشخیص این موارد به عهده کارشناسان فنی شرکت نودیس پرداز(اینوو)  میباشد )
    - سرویس و کنترل متناوب دستگاه و تعمیر یا تعویض قطعات به علت استفاده غیر استاندارد از دستگاه از قبیل کارکرد بیش از حد توان دستگاه
    - لوازم مصرفی و مواد مصرفی
    - هد چاپگرها
    - اشکالات ایجاد شده بر قطعات مختلف دستگاه به دلیل دستکاری یا نگهداری دستگاه توسط مراکز غیر مجاز
    - خسارات ناشی از  صاعقه ، سیل ، آتش سوزی ، تهویه غیر استاندارد محیط نگهداری دستگاه، رطوبت و آثارریختن آب در دستگاه ، نوسانات برق ، ضربه خوردگی
      و شکستگی
    - خسارت ناشی از عدم مطابقت کالا با شرایط و استانداردهای مورد استفاده در کشورهای غیر از کشور محل خرید کالا
    - استفاده ازهر نوع مواد مصرفی غیر از مواد مصرفی پیشنهاد شده از طرف شرکت تولید کننده دستگاه
    - شارژ یا پر کردن تانک رنگ و یا تونر
    - استفاده از هر گونه لوازم یدکی ، مواد مصرفی( از قبیل جوهر و کاغذ) غیر استاندارد جهت استفاده از دستگاه که باعث هر گونه خرابی در دستگاه شود .
    - بسته بندی نامناسب کالا هنگام تحویل آن به مرکز خدمات پس از فروش شرکت نودیس پرداز (اینوو) به شکلی که موجب خرابی در دستگاه شود .

3 - مدارک مورد نیاز جهت ارائه خدمات گارانتی
مشتریان محترم گارانتی اینوو موظف به نگهداری و ارائه فاکتور خرید ( که لازم است دارای تاریخ خرید ، مدل دستگاه ، شماره سریال و همچنین مهر فروشگاه
باشد همچنین کارت گارانتی که لازم است دارای تاریخ اتمام گارانتی ، مدل دستگاه ، شماره سریال ) به مرکز خدمات پس از فروش شرکت نودیس پرداز میباشند
لازم به ذکر میباشد در صورت عدم ارائه هر کدام از مدارک فوق ، به مرکز خدمات پس از فروش، این مرکز میتواند از ارائه خدمات گارانتی جلوگیری نماید .


* شرکت نودیس پرداز و یا افراد دیگر عضو طرح خدمات گارانتی هیچگونه تعهدی در قبال خسارت های ناگهانی و یا مخالفت آشکار و پنهان با هر یک از شرایط خدمات گارانتی را ندارد.

تلفن تماس : 88923550-021

سی تلکام

 

 

نکات مهم:

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با تاکید بر اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت (رجیستری) برای گوشی‌های تلفن همراه با نشان ال جی (LG) از ۲۸ بهمن ماه از متقاضیان خرید گوشی‌های تلفن همراه با نشان آیفون، گوگل، بلک بری، موتورولا و ال جی که مشمول طرح رجیستری شده‌اند، درخواست کرد در هنگام خرید به توصیه‌های زیر توجه کنند: 
۱- خریداران حتماً در هنگام خرید گوشی با نشان‎‌‌های ذکر شده و سایر گوشی‌هائی که در هفته‌های آتی مشمول طرح می‌شوند با استفاده از سامانه #۷۷۷۷* اصالت IMEI گوشی را استعلام کنند و چنانچه در جواب استعلام مشخص شد که گوشی مورد نظر جزء گوشی‌های ثبت شده قانونی نیست، از خرید آن تحت هر شرایطی پرهیز کنند. 
۲- گوشی‌هائی که توسط فروشندگان عرضه می‌شود حتماً باید دارای کد فعال‌سازی باشد. این کد باید در داخل جعبه گوشی و یا کارت گارانتی وجود داشته باشد. چنانچه این کد وجود نداشت از خرید گوشی پرهیز کنند. و یا در هنگام خرید کد فعال‌سازی را از فروشنده درخواست کنند. 
۳- پس از خرید گوشی با استفاده از سامانه #۷۷۷۷* و با استفاده از منوی فعال‌سازی نسبت به فعال‌سازی گوشی خود اقدام کنند تا در هنگام استفاده با مشکلی مواجه نشوند. 
۴- ثبت گوشی‌های تلفن همراه به هیچ عنوان هزینه‌ای ندارد و خریداران نباید به ادعاهایی مبنی بر اینکه با پرداخت مبلغی می‌توان گوشی‌های قاچاق را در سامانه ثبت کرد توجه کنند تا پس از
خرید برای استفاده از گوشی با مشکل مواجه نشوند
 

سیب طلایی هوشمند


شرایط ابطال خدمات پس از فروش:
۱- هرگونه حادثه مانند آتش ‌سوزی، آبدیدگی، ضربه خوردگی و خارج شدن از حالت استاندارد فیزیکی اولیه دستگاه
۲- اختلال در عملکرد دستگاه به علت ورود رطوبت و گرد و غبار
۳- هرگونه شکستگی درگاه شارژ، درگاه سیم‌ کارت، جک هدفون، دکمه‌ها، LCD، دوربین و فلش دوربین
۴- لکه‌های سفید و مشکی که در صفحه‌نمایش بر اثر ضربه خوردگی و فشار غیر استاندارد به وجود آمده باشد
۵- استفاده از ولتاژ نامناسب و خارج از استاندارد درج ‌شده در وب ‌سایت شرکت Apple، هرگونه نوسانات برق و شوک الکتریکی، خرابی ناشی از اتصال دستگاه به لوازم جانبی غیرمجاز ، باز کردن دستگاه توسط افراد غیرمجاز و غیر کارشناس
۶- نبود هولوگرام شرکت سیب طلایی هوشمند، عدم تطابق شماره‌ سریال یا IMEI با سریال مندرج بر روی خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند
۷- نصب هرگونه نرم‌افزار غیرمجاز مانند Jailbreak، نرم‌افزارهای راه‌ انداز سیستم و برنامه غیر اورجینال که موجب اختلال در عملکرد دستگاه گردد
۸- انقضا مدت زمان خدمات پس از فروش
۹- نبود اطلاعات لازم برای برداشتن Apple ID وارد شده در iCloud دستگاه مورد نظر با خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند در هنگام پذیرش

توجه:

سرقت دستگاه یا لوازم جانبی نیز شامل خدمات پس از فروش نمی باشد.

شرایط خدمات پس از فروش تعویض کالا در 3 ماهه اول:
۱- دستگاهی با ایرادات فنی در برد اصلی و مراحل تولید، به علت اختلالات کلی در عملکرد دستگاه با تائید کارشناسان فنی شرکت سیب طلایی هوشمند شامل خدمات پس از فروش تعویض ۳ ماهه می‌گردد.
۲- با خریداری دستگاه هایی با قابلیت ثبت در سامانه همتا و تایید مشتری مبنی بر عدم وجود ایراد ظاهری در دستگاه، پس از ثبت شماره سریال در سامانه همتا، ایرادات ظاهری مشمول خدمات تعویض ۳ ماهه سیب طلایی هوشمند نمی گردد.
۳- چنانچه محصول هر یک از موارد مندرج در شرایط «ابطال خدمات پس از فروش» را دارا باشد مشمول خدمات پس از فروش تعویض نمی گردد.
۴- لوازم جانبی دستگاه خریداری‌ شده با ضمانت سیب طلایی هوشمند شامل تعویض کالا در ۳ ماهه اول نمی گردد.
۵- پس از تعویض دستگاه، تاریخ باقی‌ مانده خدمات خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند در دستگاه جدید ادامه پیدا خواهد کرد.
۶- استفاده از شرایط خدمات پس از فروش تعویض ۳ ماهه، تنها برای یک مرتبه امکان پذیر می باشد و دستگاه مذکور مجدداً، قابل تعویض نخواهد بود.
توصیه‌های مهم:
۱- خدمات پس از فروش ۱۸ ماهه فقط مخصوص آیفون های شرکت سیب طلایی می باشد و مابقی محصولات تنها شامل خدمات پس از فروش ۱۲ ماهه هستند.
۲- لوازم جانبی های تأمین شده توسط این مجموعه از خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند برخوردار نیستند و تنها محصولات اصلی مانند آیفون، آیپد، ... شامل این امتیاز می باشند.
۳- جهت افزایش طول عمر باتری دستگاه از به کار بردن کابل‌های غیر استاندارد خودداری فرمایید.
۴- به دلیل تنوع در انواع شارژرهای موجود در بازار که با آمپرهای مختلف عرضه می‌گردد، جهت شارژ نمودن دستگاه خود ترجیحاً از آداپتور استاندارد همراه با محصول و یا شارژرهای مورد تائید شرکت Apple استفاده نمایید.
۵- هنگام اتصال ادوات موسیقی با مبدل‌های استاندارد دقت شود که آسیب و شکستگی مبدل باعث اتصال الکتریکی مخرب نگردد.
۶- جهت افزایش طول عمر باتری دستگاه‌ های iPhone ،iPad ،iPod و Apple Watch حداکثر تا ۲ ساعت و دیگر دستگاه‌های قابل شارژ را حداکثر تا ۳ ساعت شارژ نمایید.
۷- عدم استفاده از دستگاه در هنگام شارژ باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه می گردد.
۸- سیم‌کارت‌های پانچ شده غیر استاندارد باعث آسیب‌رسانی به درگاه سیم‌کارت می‌شود. لذا توصیه می‌شود از سایزهای مختلف سیم‌کارت که توسط اپراتورها عرضه می‌شود، استفاده نمایید.
۹- در صورت پذیرش دستگاه توسط شرکت سیب طلایی هوشمند، زمان نگهداری کالا نزد این مجموعه، ۲ هفته می باشد و شرکت سیب طلایی هوشمند هیچ گونه مسئولیتی در قبال نگهداری دستگاه، پس از این زمان نخواهد داشت.

تلفن تماس و فکس:۶۲۹۷۲-۰۲۱ (پاسخگویی در ساعات اداری)

امرتات

Logo

شرایط گارانتی موبایل :

مشتری گرامی خواهشمند است پیش از خرید گوشی ، تمام شرایط گارانتی را مطالعه فرمائید. خرید گوشی با گارانتی امرتات به منزله قبول تمامی موارد مندرج شده می باشد.
 

تعهدات شرکت :

۱- گوشی مطابق با مدل، شماره سریال، شماره IMEI و مدت زمان مندرج در این کارت بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده موجود بر روی سایت یا مذکور در دفترچه راهنمای داخل جعبه مشمول گارانتی می باشد.
۲- شرکت امرتات متعهد می گردد چنانچه گوشی علی رغم رعایت تمامی شرایط استاندارد تولید کننده، در طول دوره گارانتی دچار مشکل سخت افزاری گردید، اقدام به برطرف کردن مشکل نماید.
۳- تاریخ شروع گارانتی با مراجعه به سایت امرتات و پر نمودن فرم ثبت محصول ارائه میگردد و تاریخ فاکتور خرید ملاک شروع گارانتی نیست.
۴- در صورت عدم تعمیر گوشی در مدت یک هفته تاریخ پذیرش، خریدار مجاز خواهد بود تا زمان برطرف شدن ایراد، یک گوشی جایگزین به صورت امانت دریافت نماید. درصورتیکه قطعه مورد نیاز پس از ۱ ماه تهیه نگردید. شرکت خود را ملزم به تعویض گوشی معیوب با گوشی سالم میداند.
۵- مبلغ گوشی هایی که شامل تعویض میشوند، با توجه به تاریخ شروع گارانتی، و کسر ۲% استهلاک از قیمت گوشی برای هر ماه، محاسبه میگردد.
 

موارد ابطال گارانتی :

۱- بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.
۲- هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن شماره سریال و شماره IMEI، (بصورت فیزیکی و یا نرم افزاری) بطوریکه مشخصات گوشی غیر قابل شناسایی باشد، همراه با عدم تطبیق شماره سریال گوشی با شماره مندرج در ضمانت نامه.
۳- نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اوریجینال، برنامه های کاربردی، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root که موجب اختلال در کار گوشی گردد..
۴- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتور و کابل های متفرقه
 

موارد خارج از تعهدات شرکت :

۱- استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت.
۲- خرابی پیکسل تا پنج عدد بر اساس جداول استاندارد ارائه شده توسط کارخانه سازنده (مندرج در سایت کارخانه سازنده).
۳- ایجاد لکه های سفید، مشکی و یا روشن و خطوط افقی و یا عمودی بر روی صفحه نمایش.
۴- کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.
۵- بازیابی رمز عبور Apple ID / Google ID
۶- مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرایند تعمیرات. هرگونه نصب برنامه پس از برطرف شدن مشکل سخت افزاری شامل هزینه میباشد.
۷- هرگونه عملیات نرم افزاری شامل ریکاوری، نصب برنامه ها و …. شامل هزینه خواهد بود.
 

توضیحات ضروری :

۱- خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شد.
۲- پذیرش گوشی دلیلی بر گارانتی بودن آن نیست و تائید گارانتی تنها پس از بررسی کارشناسان صورت میگیرد.
۳- اگر موقع پذیرش گزینهFind My iPhone گوشی شما روشن میباشد. حتما آنرا خاموش نمایید.
۴- به دلیل نیاز به شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه تعمیر هر چه سریعتر آن، بهتر است دستگاه توسط شخص کاربر به واحد خدمات پس از فروش تحویل داده شود.
۵- چنانچه در پی درخواست مشتری گوشی تعمیر شده برای ایشان ارسال گردد مسئولیت بروز تمام حوادث احتمالی متوجه مشتری خواهد بود.
۶- گارانتی شارژر و باطری ۶ ماه میباشد و هندزفری و کابل های شارژر دارای گارانتی نیست.
۷- حداکثر زمان نگهداری گوشی آماده شده در بخش فنی ۷۲ ساعت میباشد و پس از این زمان شرکت هیچ مسئولیتی در قبال تحویل آن ندارد.


اطلاعات تماس:
تلفن:۳-۸۸۷۷۹۷۷۲
پست الکترونیکی : support@emertat.com

هما تلکام

شرایط گارانتی

۱. کارت ضمانت معتبر و دستورالعمل ضمانت و پشتیبانی

کارت گارانتی با کلیه مشخصات ذکر شده توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طراحی گردیده است. از جمله موارد در نظر گرفته شده در آن عبارتند از:

  1. برند و مدل کالا
  2. شماره سریال کالا
  3. تاریخ شروع گارانتی
  4. نام شرکت سازنده کالا
  5. وب‌سایت سازنده کالا
  6. نام کشور سازنده کالا
  7. نام شرکت گارانتی کننده
  8. تلفن و نمابر شرکت گارانتی کننده
  9. آدرس شرکت گارانتی کننده
  10. ایمیل شرکت گارانتی کننده
  11. وب‌سایت شرکت گارانتی کننده
  12. شرایط گارانتی ۱۸ ماهه
  13. شرایط خدمات پس از فروش ۵ ساله
  14. شرایط تعویض کالا
  15. شرایط ابطال گارانتی
  16. هولوگرام (نشان از اصالت کارت گارانتی)

۲. شرایط گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش ۵ ساله:

  • ارائه خدمات گارانتی، صرفاً با همراه داشتن کارت گارانتی مقدور خواهد بود.
  • اگر بنا به دلایلی طی مدت یک ماه امکان تعمیر دستگاه میسر نباشد، کالای جدید با احتساب اختلاف قیمت، ارائه خواهد شد.
  • در خصوص دستگاه‌های تبلت، خرابی بیش از ۳ پیکسل شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش خواهد شد.
  • هزینه ارسال دستگاه از مرکز خدمات پس از فروش برای مشتریان شهرستان به عهده شرکت می‌باشد.
  • در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.
  • عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی شامل گارانتی نمی‌شود.
  • تعمیرات سخت‌افزاری دستگاه‌های فاقد ضمانت، دارای ۶ ماه گارانتی می‌باشد. (مشروط بر آنکه همان قطعه ای که تعمیر شده است، مجددا دچار اشکال شود.)
  • درصورتیکه محرز گردد که یک مدل خاص از یک کالا دارای ایراد فراگیر می‌باشد، کلیه خریداران آن کالا به مراکز خدمات پس از فروش شرکت هماتلکام فراخوان شده و به صورت رایگان مشکل آنها برطرف خواهد شد. درصورتیکه اشکال از طریق نرم‌افزاری (مثلا نصب یک پَچ نرم‌افزاری) حل شود، راه‌حل مشکل فوق در وب‌سایت قرار خواهد گرفت و درصورتیکه مشکل سخت‌افزاری باشد، حضور خریداران در مرکز خدمات پس از فروش الزامی است، هر چند امکان ارسال دستگاه نیز وجود دارد. در این صورت هزینه حمل و نقل دستگاه برای کلیه مشتریان شهرستانی بر عهده شرکت خواهد بود. اطلاع‌رسانی به مشتریان در مورد مشکل فراگیر، از طریق وب‌سایت، کانال‌های فعال هماتلکام در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و …)، نمایندگان فروش، تماس با مشتریان ثبت شده در باشگاه مشتریان و … انجام خواهد شد.
  • حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه های دارای گارانتی یک هفته کاری است. در صورتیکه تعمیر دستگاه در مرکز خدمات پس از فروش بیش از یک هفته کاری زمان ببرد، شرکت هماتلکام یا دستگاه امانی در اختیار مشتری قرارخواهد داد و یا به ازاء هر هفته تاخیر پیش آمده (بعد از یک هفته اول)، یک ماه به دوران گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد.
  • اگر به دلیل حوادث غیر قابل پیش‌بینی مانند زلزله، جنگ، تحریم و … ارائه تعهدات واحد خدمات پس از فروش به حالت تعلیق دربیاید، به همان اندازه به مدت گارانتی مشتری افزوده خواهد شد.
  • چنانچه در پروسه تعمیرات در مرکز خدمات پس از فروش، خسارتی به دستگاه مشتری وارد شود، شرکت موظف است که خسارت وارده را برطرف نموده و دستگاه را به حالت قبل از بروز خسارت درآورد.

۳. شرایط تعویض:

  • در صورتی که دستگاه ظرف ۲۴ ساعت پس از فروش دچار هر گونه اشکال سخت‌افزاری شود، در مرکز خدمات پس از فروش هماتلکام تعویض خواهد شد.
  • دستگاه معیوب در طی دوره گارانتی در صورت غیر قابل تعمیر بودن، تعویض خواهد شد.
  • درصورتیکه امکان تعویض دستگاه میسر نباشد، کالای جدید با احتساب اختلاف قیمت روز، ارائه خواهد شد.
  • مشکلات نرم‌افزاری مشمول شرایط تعویض دستگاه نمی‌باشد.
  • در صورتیکه دستگاهی با یک ایراد یکسان، ۳ بار توسط مشتری به شرکت عودت داده شود، بار سوم با یکدستگاه نو، تعویض خواهد شد. (تشخیص ایراد بر عهده کارشناس خدمات پس از فروش می‌باشد.)

۴. شرایط ابطال گارانتی:

لازم به ذکر است که قاب و وسایل جانبی شامل شارژر، هندزفری، کارت حافظه و باتری شامل گارانتی نمی‌باشند.

  • پایان مدت گارانتی
  • مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی
  • بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز
  • هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد شاملِ:
    • آسیب‌دیدگی بر اثر ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی
    • نصب نرم‌افزارهای متفرقه، روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل
    • انجام تنظیمات اشتباه
    • ویروسی شدن دستگاه

۵. شرایط پذیرش دستگاه (متنی که بر روی رسید پذیرش درج می‌شود):

  1. آورنده این رسید، به عنوان صاحب کالا شناخته می‌شود.
  2. شرکت هیچ تعهدی در قبال اطلاعات موجود در دستگاه ندارد.
  3. قطعات جانبی مثل باتری، شارژر، هندزفری، کابل و … شامل گارانتی نمی‌باشند.
  4. حوادث غیر مترقبه و مشکلات ناشی از استفاده نادرست از دستگاه، شامل گارانتی نمی‌شود.
  5. هرگونه صدمه فیزیکی، ضربه، رطوبت، ریختن مایعات و تعمیر توسط افراد غیرمجاز موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  6. اگر هنگام پذیرش، موارد ابطال گارانتی تشخیص داده نشود، کارشناسان فنی می‌توانند طبق معیارهای ذکر شده گارانتی را باطل کنند.
  7. تغییر نسخه سیستم عامل، تغییر IMEI و یا روت کردن دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  8. استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.
  9. خرابی تا ۳ پیکسل بر روی صفحه نمایش، شامل گارانتی نمی‌باشد.
  10. حمل و نقل دستگاه به مرکز خدمات پس از فروش، بر عهده مشتری است.
  11. کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه تحت پوشش گارانتی خواهند بود.
  12. خدمات نرم‌افزاری در کلیه موارد شامل هزینه می‌شود.
  13. در صورت غیر قابل تعمیر بودن دستگاه در دوران گارانتی، دستگاه جایگزین از نوع دیگر با محاسبه اختلاف قیمت روز، تحویل مشتری خواهد شد.
  14. درصورتیکه مشتری با هزینه تعمیر دستگاه موافقت ننماید، ۱۵ هزار تومان هزینه عیب‌یابی دریافت می‌شود.
  15. تعمیر دستگاه‌های فاقد گارانتی تا سقف ۵۰ هزار تومان بدون هماهنگی انجام خواهد شد و برای هزینه‌های بالاتر پس از توافق مشتری انجام خواهد شد.
  16. اعتبار این رسید، ۲ ماه می‎‌باشد و پس از آن به ازای هر روز ۵۰۰ تومان جهت انبارداری دریافت می‌شود.
  17. تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه‌های فاقد گارانتی، دارای ۶ ماه ضمانت می‌باشد. (مشروط بر آنکه همان قطعه ای که تعمیر شده است، مجددا دچار اشکال شود.)
  18. حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه های دارای گارانتی یک هفته کاری است. در صورتیکه تعمیر دستگاه در مرکز خدمات پس از فروش بیش از یک هفته کاری زمان ببرد، شرکت هماتلکام یا دستگاه امانی در اختیار مشتری قرارخواهد داد و یا به ازاء هر هفته تاخیر پیش آمده (بعد از یک هفته اول)، یک ماه به دوران گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد.
  19. اگر دستگاهی ۳ بار پیاپی به دلیل یک ایراد سخت‌افزاری یکسان مرجوع شود، بار سوم با یک دستگاه نو، تعویض خواهد شد. (تشخیص ایراد بر عهده واحد خدمات پس از فروش می‌باشد.)
  20. اگر به دلیل حوادث غیر قابل پیش‌بینی (مانند جنگ، تحریم، زلزله، آتش سوزی و …) امکان ارائه تعهدات برای واحد خدمات پس از فروش میسر نباشد، به همین مدت به زمان گارانتی دستگاه افزوده خواهد شد.

اطلاعات تماس:

تلفن تماس:021-87590000
ایمیل:info@homatelecom.com

شرکت دیجیتال

شرایط گارانتی:

 
- ملاک شناسایی کالا جهت استفاده از خدمات گارانتی ، لیبل و یا کارت گارانتی این شرکت میباشد و زمان انقضا گارانتی براساس تاریخ ثبت شده بر لیبل یا کارت گارانتی محاسبه می گردد .
- استفاده از خدمات گارانتی منوط به بررسی و تشخیص شرکت بوده و کالایی که کارت ضمانت ، لیبل گارانتی ، شماره سریال و یا برچسبهای شناسایی آن مخدوش شده و یا شماره سریال ان با اطلاعات مندرج بر روی لیبل گارانتی مطابقت نداشته باشد ، شامل گارانتی نمی باشد .
- گارانتی کالا ، مربوط به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از استهلاک ، ضزبه ، شکستگی ، خراشیدگی، تغییر شکل، نفوذ مایعات و یا مواد شیمیایی ، زنگ زدگی ، نوسانات برق یا عیوب مربوط به عدم استفاده از سیم زمین ، ولتاژ القایی، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه ، صدمات حین عمل، استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد ) ، آتش ، بلایای طبیعی یا حوادث غیرمتقربه ، دستکاری تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیرمجاز نمی باشد .
- عیوب ناشی از نصب غلط یا اتصال نامناسب دستگاه های مجهز به خروجی USB,HDMI,تلویزیون,نمایشگر و مانند آن به لوازم جانبی ( همچون چاپگر ، درایو نوری و ...) شامل گارانتی نمی باشد .
- ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی گردد.
- شرکت بنا به تشخیص کارشناسان خود کالای تحت پوشش گارانتی را تعمیر می نماید و چنانچه امکان تعمیر آن در طول مدت گارانتی میسر نباشد ، با کالای مناسب تعویض می گردد و در صورتی که کالا از رده تولید خارج شده باشد کالای مشابه تحویل و مابه التفاوت احتمالی مبلغ دریافت خواهد شد .
- در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور ، با توجه به محدودیت های واردات ، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت .
- بر اساس سیاست سازندگان صفحه نمایش در صورتیکه صفحه نمایش نوت بوک یا تبلت شما یکی از شرایط ذیل را داشته باشد تعمیر یا تعویض می گردد :
  • 3نقطه روشن یا 6 نقطه تاریک و یا در کل 8 نقطه تاریک و روشن ، یا
  • 2 نقطه روشن همجوار و یا 2 نقطه تاریک همجوار ، یا
  • 3 نقطه روشن و یا تاریک در یک محدوده به قطر 15 میلیمتر
- چنانچه پس از بررسی و تست فنی ، کارشناسان شرکت مورد خرابی کالا را خارج از شرایط گارانتی تشخیص دهند ، لیبل گارانتی باطل و کالا به صاحب آن عودت داده می شود و فقط در صورت امکان ، با اخذ هزینه تعمیر می گردد .
- خدمات نرم افزاری اعم از تنظیم ، نصب و یا ارتقا سیستم عامل ، درایورها ، نرم افزارهای کاربدی ، ویروس زدایی ، تهیه یا نصب Recovery DVD ، بازیابی رمز عبور سیستم یا Registration شامل گارانتی نبوده و هزینه آن به عهده مشتری می باشد .

اطلاعات تماس:

تلفن : 83809838 - 021
آدرس سایت: http://www.digital.ir

شرکت پارس ارتباط


تی پی لینک

پارس ارتباط افزار, تجهیزات شبکه, نظارت تصویری, دوربین مدار بسته, Hikvision , tplink,Seagate, qnap, mikrotik

شامل گارانتی نمیشود:

1- مفقود، مخدوش و یا ناخوانا بودن شماره سريال مندرج روی محصول.
2- آسیب‌های فیزیکی و الکترونیکی ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه.
3- استفاده از آداپتورها و کابل‌های انتقال تصویر غیر استاندارد و نامرغوب.
4- فک پلمپ، تعمیر، تغییر و دستکاری مدارهای الکترونیکی دستگاه توسط مراکز غیر مجاز و یا افرادی بجز کارشناسان بخش گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار.
‌5- اقدام به بروزرسانی و تغییر ثابت‌افزار (Firmware) دستگاه بصورت نادرست و یا استفاده از نسخه‌های نامناسب.
6- عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار زیاد، درجه حرارت‌های محیطی نامناسب


+مرکز تماس : 89395-21-98

اسمارت تکنولوژی قشم

: 85650

:info@stqco.ir
: 85650000


شرکت ویستا

  

آدرس سایت: http://www.vistaitd.com
پست الکترونیکی : services@vistamea.com

فوژان سرویس


شرایط استفاده از گارانتی:

همراه داشتن کارت گارانتی فوژان تل.
عدم وجود آثار ضربه و ضایعه فیزیکی در محصول.
قرار داشتن محصول در محدوده زمانی گارانتی.

گارانتی دستگاه در شرایط زیر فاقد اعتبار است:

صدمات و خرابی ناشی از اتصال غلط دستگاه با سایر دستگاه ها، تجهیزات و لوازم جانبی غیرسازگار یا معیوب، صدمات ناشی از نصب یا به روزرسانی هر نوع فایل، نرم افزار و برنامه.
استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه.
هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن بر چسب سریال دستگاه .
اقدام به سرویس، تعمیر و هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز.
هر گونه ضربه خوردگی، تماس با مایعات، رطوبت و ایرادات ناشی از نوسان برق.

آدرس سایت: www.fojhuntel.com



 

شرکت یاس جهان

شرایط استفاده از گارانتی:

خدمات پس از فروش صــرفا با ارائه کارت گارانتی امکان پذیــر می‌باشد، لذا خواهشمند است در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت فرمایید
به هنگام خریـد دقت فرمایید که شمـاره سریال مندرج بر روی کارت گارانتیبا شماره سریال دستگاه یکسان باشد، در غیر این صورت از خرید خودداری فرمایید
شرایط گارانتی و مدت پشتیبانی حداقل سه سال و حداکثر تا زمان پشتیبانی شرکت تولید کننده گوشی تلفن همراه می باشد
حداکثر مدت زمان پاسخگویی در دفتر خدمات شرکت یاس 72 ساعت می باشد
 

   
شرکت ضمانت (گارانتی) دستگاه را در طول عمر آن فقط تحت شرایط زیر به عهده خواهد داشت:
 
بروز هرگونه عیب و نقص فنی در 18 ماه اول بصورت رایگان در دفتر خدمات شرکت یاس رفع عیب میگردد
در صورتی که تا مدت 3 روز بعد از خرید هر یک از محصولات دارای ضمانت شرکت یاس، محصول فوق دچار نقص فنی گردد، شرکت جهت تکریم شما مشتری گرامی کالای مورد نظر را تعویض مینماید
ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعـات مورد نیاز با دریافت وجـه به مدت 3 سال از تاریخ تولید دستگاه امکان پذیر می‌باشد
چنانچه تعمیر گوشی به دلبل نبود قطعه که توسط کمپانی سازنده تامین می گردد ، با تاخیر مواجه شود، مدت زمان تاخیر به انتهای زمان انقضای گارانتی اضافه می گردد
چنانچه دستگاهی با عیب مشخص بیش از 3 بار مراجعه نماید ، در صورت تایید کمپانی سازنده دستگاه تعویض می گردد

اطلاعات تماس:

دفتر مرکزی :
تهران – انتهای خیابان شهید بهشتی – خیابان عبادی – خیابان ناهید – پلاک 37 – واحد 4
تلفن: 66347315-88700700

 

شرکت حامی


 

             

      

 

حامی دارای شبکه‏‏‏ ای از مراکز خدمات قابل دسترسی در منطقه است. شما می‏ توانید، برای یافتن اطلاعات نزدیک ‏ترین مرکز خدمات، شماره IMEI و یا کد سریال محصول را با نام کشور و شهر به شماره 87125555 009821 به صورت معمولی و یا از طریق واتساپ پیامک کنید.

(فرمت ارسال پیامک: شماره IMEI، کشور، شهر). پس از آن پیامکی دریافت خواهید کرد که حاوی اطلاعات و مشخصات تماس نزدیک‏ ترین مرکز خدمات به شماست.

کارت ضمانت حامى

هر محصول حامی با کارت گارانتی اختصاصی، تحویل داده می ‏شود تا مشتریان از خدمات پشتیبانی محصول مطمئن شوند. مشتریان برای فعال کردن این کارت می ‏توانند از طریق شبکه مراکز خدمات حامی اقدام کنند.

بررسی وضعیت ضمانت به صورت آنلاین

ممکن است همیشه یک مرکز سرویس ‏دهی در نزدیکی شما وجود نداشته باشد. در چنین مواردی، حامی مراکزی را در نظر گرفته که دستگاه را از مشتریان تحویل بگیرند و برای تعمیر ارسال کنند. لطفا از طریق تلفن یا واتساپ با شماره 87125555 009821 با ما درارتباط باشید تا اطلاعات تماس نزدیک‏ ترین مرکز تحویل دستگاه رادریافت کنید.

همراه سرویس خاورمیانه

 
شرایط گارانتی : 

1 - صدمات ناشی ازخراشیدگی، ضربه، سقوط، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی .
2 - 
تغییر یا دستکاری و یا پاک شدن  شماره سریال دستگاه و IMEI گوشی .
3 - 
اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط نمایندگی غیر مجاز .
4 - 
هرگونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه و یا عمل نکردن به دستور العمل های ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه .
5 - 
هرگونه خرابی در اثر استفاده از باطری و لوازم جانبی تایید نشده (غیراصلی)از سوی شرکت سامسونگ .
6 - 
خرابی ناشی از نصب هرگونه نرم افزار و برنامه که مورد تایید شرکت سامسونگ نباشد .
نحوه استعلام گارانتی :

1- ارسال IMEI دستگاه به سامانه پیامکی 300042132 .

2 - تماس با مرکز خدمات همراه سرویس خاورمیانه ، به شماره 42132-021

3 - استعلام آنلاین از طریق اینترنت : وبسایت همراه سرویس

هوآوی سرویس

 
شرایط گارانتی :

1 - 
۱۵ روز گارانتی تعویض از تاریخ فروش و فعالسازی ( نکته : تمامی درخواستهای تعویض باید به تایید تیم فنی هواوی برسد )
2 - 
۱۸ ماه  گارانتی تعمیر از تاریخ فروش و فعالسازی
3 - 6 ماه گارانتی تعویض باتری های جدا شونده
4 - 
گارانتی هواوی سرویس شامل موارد آبخوردگی / ضربه و شکستگی / نوسانات برقی / خط و خش و کلیه مواردی که ناشی از استفاده ناصحیح کاربر باشد ، نمی گردد .

 
نحوه استعلام گارانتی :

1 - ارسال IMEI دستگاه به سامانه 100042000

2 - تماس با مرکز خدمات هوآوی سرویس ، به شماره 42000-021

3 - مراجعه حضوری به یکی از مراکز خدمات

سریر سرویس

 

موارد عمومی که موجب نقض گارانتی رايگان سریر می گردد :

1 - مخدوش شدن سريال دستگاه، موجود روی برچسب كارخانه، برچسب گارانتی و یا کارت گارانتی.
2 - پایان یافتن مدت زمان ضمانت بر اساس آنچه بر روی قطعه درج شده و یا در وب سایت سریر سرویس بخش تاییدیه گارانتی ذکر شده است.
3 - اقدام به تعمیر توسط شخص يا اشخاصی به‌ غیر از کارشناسان سریر.
4 - عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، حرارت بالا، سرمای شديد، مواد شیمیایی، امواج مغناطیسی شدید، گرد و غبار و خاک زیاد و به‌ طور کلی آسيب‌های ناشی از عدم رعايت شرایط صحيح نگهداری.
5 - ایرادات ناشی از ضربه، سقوط از ارتفاع، حمل و نقل ناصحیح، نگهداری و استفاده در شرایط غیر استاندارد و غیر متعارف.
6 - ایرادات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی و مانند آن
7 - هر نوع آسیب فیزیکی مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، خم شدگی، تاب برداشتگی، ترک خوردگی، سوختگی، تغییر رنگ و غیره که با چشم قابل مشاهده باشد.
8 - هر نوع آسیب الکترونیکی مانند سوختگی، ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر نوسانات برق شهر یا اتصال لوازم جانبی معیوب و غیره که با چشم مشاهده شده و به دلایلی جز ایراد ذاتی قطعه یا اشكالات ناشی ازخط تولید کارخانه باشد.
9 - خرابی ظاهری سوکت‌ها و درگاه‌های ورودی و خروجی.

شرایط خصوصی گارانتی تبلت و موبایل :

1 - ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی و حصول اطمینان از صحت آن در زمان مراجعه به مرکز خدمات سریر و یا ارسال دستگاه  ضروری است.
2 - کلیه لوازم جانبی همراه دستگاه و همچنین شارژر آن، شامل گارانتی نمی‌شود.
3 - در هنگام پذيرش دستگاه، تمامی لوازم جانبی مانند درب باتری، باتری، شارژر و حافظه جانبی - در صورت امکان - و در شرایطی كه به صلاحدید مسئولین فنی مرکز خدمات مورد نياز نباشند، به مشتری تحویل داده خواهد شد و در نتیجه شرکت سریر سرویس مسئولیتی در قابل مفقود شدن ساير لوازم دستگاه نخواهد داشت.
4 - حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. بدیهی است که در غیر این‌صورت، سریر مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات مشتریان در فرایند تعمیر نخواهد داشت.
5 - تعمیرات و سرویس‌ تلفن‌های همراه هوشمند، دستگاه‌های پخش موسیقی و تبلت‌هایی که گارانتی نداشته، گارانتی آن‌ها به اتمام رسیده و یا از گارانتی خارج شده باشند، تا سقف 500،000 ریال بدون استعلام و در مواردی که هزینه سرویس بیش از مبلغ فوق باشد، با هماهنگی مشتری انجام خواهد پذیرفت.
6 - چنان‌چه در فرایند تعمیر، کارشناسان فنی سریر، نسبت به تعویض قطعه‌ای اقدام و یا دستگاه مشتری را با دستگاهی دیگر تعویض و یا دستگاه را از وی خریداری کنند، مشتری دیگری حقی در مورد قطعات و دستگاه تعویض شده و یا دستگاه خریداری شده نداشته و همگی جزو دارایی‌های شرکت سریر به‌حساب می‌آیند.
7 - رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع تلفن همراه، تبلت و یا دستگاه پخش موسیقی، با دریافت هزینه انجام می‌شود.

 

شرایطی که باعث نقض گارانتی تبلت و موبایل می‌شوند :

 

1 - موارد نقض گارانتی آمده در شرایط عمومی گارانتی.
2 - باز شدن بدنه دستگاه به‌هر دلیل.
3 - عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي  USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن.
4 - ایرادات و عیوب سخت‌افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم‌افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل‌های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس‌های كامپيوتری.
5­ - از انجا که باطری وسیله ای مصرفی است ،باطری موبایل و تبلت شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.

نحوه استعلام گارانتی :

1 - تماس با دفتر مرکز خدمات سریر سرویس ، به شماره 66749366-021

2 - مراجعه به لینگ پیگیری گارانتی 

ارکان ارتباطات

 
شرکت ارکان ارتباطات فعالیت خود را از سال 1386 بعنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نوکیا آغاز نموده و تا سال 1393 در این زمینه فعالیت داشته است . در حال حاضر یکی از شرکت های بزرگ توزیع و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش گوشی های هوشمند و تبلت های Huawei در ایران میباشد . دفتر اصلی و نمایشگاه این شرکت در تهران قرار دارد. شرکت ارکان ارتباطات بطور مستمر در حال گسترش حوزه جغرافیایی فعالیت خود در سطح کشور می باشد . این شرکت دارای پوشش خدمات پس از فروش گسترده در سرتاسر ایران بوده و موفق گردیده تا بهترین درجه ارائه دهنده خدمات پس از فروش موبایل دریافت نماید .
نحوه استعلام گارانتی : 


مراجعه به لینک زیر : 

استعلام صحت گارانتی

پارس مایکروتل

 
ضمانت نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط می گردد :

1 - استفاده، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی
2 - خرابی در اثر استفاده از هرگونه باتری و لوازم جانبی متفرقه و تایید نشده از سوی شرکت
3 - اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز
4 - هر گونه ضربه خوردگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت
5 - تغییر با دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی
6 - نصب هرگونه نرم افزار و برنامه غیر مجاز که مورد تایید شرکت نمی باشد.
شیوه استعلام گارانتی : 

مراجعه حضوری به آدرس های زیر : 

1 - تهران - خیابان مطهری - تقاطع سهروردی - پلاک 85
2 - 
 تهران - خیابان حافظ - بازار موبایل ایران - طبقه دوم - واحد 411
3 - تهران - شهرک غرب - خیابان فرحزادی - روبروی مجتمع میلاد نور - پاساژ تجاری شهرک غرب - واحد 23

مدیا پردازش

 
جهت آشنایی با انواع مراکز ارائه خدمات موبایل ال جی، لطفا به توضیحات زیر توجه فرمایید:
مراکز خدمات مستقیم موبایل ال جی: همان طور که از نام این مراکز بر می آید، مستقیما توسط ال جی اداره و نظارت می شوند.
نمایندگی های مجاز خدمات موبایل ال جی: مدیریت این مراکز بر عهده شرکت صنایع ماشین های اداری ایران (مادیران) است. اما کاملا تحت نظارت و تایید ال جی فعالیت می کنند.
مراکز جمع آوری: این مراکز امکان ارائه مستقیم خدمات را ندارند و صرفا به عنوان مکان هایی برای جمع آوری و ارسال محصول به نزدیکترین مرکز خدمات عمل می کنند.
در صورت عدم وجود مراکز خدمات مستقیم یا نمایندگی های مجاز ارائه خدمات در شهرتان، می توانید از این مراکز استفاده نمایید. در این صورت، شما می توانید محصول را به این مراکز تحویل داده و پس از انجام کارهای لازم برای آن، مجددا از همین مراکز آن را دریافت نمایید.
توجه: کیفیت ارائه خدمات در هر سه حالت فوق، کاملا یکسان و مورد تایید ال جی است.
اطلاعات تماس :

آدرس : تهران - میدان فردوسی - خیابان سپهبد قرنی - خیابان کلانتری - شماره 45

تلفن : 42940-021

فکس : 42773600-021
 

لایف سرویس

 
مدت زمان شروع و پایان گارانتی دستگاه طبق تاریخ مندرج روی کارت گارانتی و سایت لایف سرویس میباشد .

 

  • هرگونه آسیب فیزیکی ، شکستگی ، ضربه خوردگی ، سوختگی ناشی از نوسانات برق ، ریختن مایعات و حوادث طبیعی منجر به باطل شدن گارانتی دستگاه میگردد و در صورت امکان با هزینه انجام خواهد شد.
  • همراه نداشتن کارت گارانتی ، مخدوش بودن سریال و هولوگرام روی دستگاه منجر به ابطال گارانتی میگردد.
  • باطری و کیبرد تبلت در صورت عدم بروز ضایعه فیزیکی و استفاده نادرست تا تاریخ مندرج روی کارت گارانتی شامل شرایط گارانتی میباشد.
  • آداپتور ، کابل شارژ ، کیف و سایر لوازم مصرفی همراه تبلت شامل شرایط گارانتی نبوده و با هزینه تعویض خواهد شد.
  • باز شدگی بدنه دستگاه به هر دلیل توسط شخص ثالث و یا تعمیر و تغییر در مشخصات فنی دستگاه منجر به ابطال گارانتی دستگاه میشود.
  • باز شدگی بدنه دستگاه به هر دلیل توسط شخص ثالث و یا تعمیر و تغییر در مشخصات فنی دستگاه منجر به ابطال گارانتی دستگاه میشود.
  • هرگونه آسیب نرم افزاری و تغییر نرم افزار دستگاه ، آپدیت نرم افزاری و سخت افزاری توسط شخص ثالث و غیر از کارشناسان مرکز لایف سرویس منجر به ابطال گارانتی میشود.


 
نحوه استعلام گارانتی : 

1 - مراجعه به لینک ، بررسی گارانتی
2 - تماس با شماره واحد صدای مشتری : 
88922600-021

آرمان همراه آرین

 
شرایط  گارانتی:

 تمام گوشیهای آرین از شروع تاریخ ضمانت گوشی به مدت 1 سال گارانتی می شود اما اگر یکی از شرایط زیر رخ دهد گوشی خارج از گارانتی می گردد :
1.    باز کردن گوشی به هر دلیل حتی تعویض قاب،تعمیرات توسط افراد غیر مجاز،عدم تطبیق شماره سریال با برد و کارت گارانتی باعث ابطال گارانتی می شود.
2.    هرگونه ضرب خوردگی،اثرات رطوبت هوای شرجی و مایعات و استفاده نا صحیح از محصولات و نوسانات برقی دستگاه را کاملا از شرایط گارانتی خارج می کند.
3.    نصب هرگونه نرم افزار و فایل صوتی و تصویری نا منطبق با استاندارد گوشی و استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی نیز باعث ابطال گارانتی می گردد.
4.    در شهرهای فاقد نمایندگی،ارسال گوشی از مرکز خدمات بصورت رایگان صورت می گیرد.
5.    قاب و وسایل جانبی از قبیل باطری،شارژر،هندزفری و بلوتوث شامل گارانتی نمی باشد.


گارانتی آرین دو مدل گوناگون دارد که از لحاظ مدت گارانتی تعویض کالا و بسته بندی دارای تفاوتهایی می باشند :

آرین (کارت طلایی) :

محصولات با گارنتی آرین طلایی دارای سلفون و پلمپ سبز رنگ روی درب جعبه محصول است. همچنین بهمراه محصول، کارت گارنتی آرین طلایی نیز تحویل خریدارمی شود که روی آن مدل محصول، تاریخ شروع و پایان گارانتی درج شده است. شرایط تعویض محصول بصورتی است که پس از خرید کالا، در صورت بروز خرابی و مشکل طی یک هفته، محصول تعویض می شود و پس از آن کالای خریداری شده بمدت یکسال از خدمات رایگان بهره مند خواهد شد. از مزیت های این گارانتی عدم امکان در تعویض کالای نو با دست دوم و تعویض اقلام لوازم جانبی موجود در بسته بندی آن است .
آرین:

گارانتی آرین اینترنشنال موجود در محصولات ارائه شده توسط شرکت نگین خاورمیانه از لحاظ بسته بندی دارای برچسب درب جعبه محصول بوده و پس از تاریخ خرید، بمدت 48 ساعت در صورت بروز خرابی، تعویض می شود و به مدت 1 سال توسط شرکت آرین گارانتی می شود.


نحوه ی ارتباط  :

آدرس : تهران،خیابان حافظ، بازار موبایل ایران، طبقه دوم، پلاک 405
سامانه پیام کوتاه : 10007676
تلفن : 88102323-42096000-021
آدرس سایت : http://www.aryanmena.com
آدرس ایمیل : info@aryanmena.com

گرین

 
شرایط کلی گارانتی :

 آسیب های ناشی از نقص فنی ذاتی وسیله ، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید، تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی شامل گارانتی می باشد .

ارایه کارت گارانتی در هنگام دریافت خدمات الزامی است .

گارانتی فقط شامل سخت افزار بوده و خدمات پس از فروش پردیس صنعت سیاره سبز (GREEN Guarantee) هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی قطعه، قبل از مراجعه به گارانتی و یا بعد از آن نخواهد داشت .

باز شدن محصول توسط افراد غیر مجاز ، قطعه را از شرایط گارانتی خارج می سازد.

مخدوش شدن هولوگرام ، شماره سریال و عبارات درج شده بر روی کارت گارانتی ، موجب ابطال گارانتی می گردد.

آسیب های ناشی از ورود مایعات و مواد شیمیایی به دستگاه، ضربه یا آسیب فیزیکی، حوادث طبیعی ، آتش سوزی ، نوسانات برق ،آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر خارج از تعهدات گارانتی می باشد.

با توجه به رشد و توسعه سریع قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل اصلی دستگاه ، مدلهای جایگزین با احتساب اختلاف قیمت روز ارائه می گردند.

لطفا در حفظ کلمه عبور امنیتی محصولات کوشا باشید زیرا در صورت فراموش نمودن آن ناگزیر به از دست دادن اطلاعات خود می باشید و خدمات پس از فروش پردیس صنعت سیاره سبز (GREEN Guarantee) هیچگونه مسئولیتی در قبال تعویض محصول، پاک شدن اطلاعات و فراموش نمودن کلمه عبور امنیتی ندارد.




شیوه ارتباط با گارانتی : 

مراجعه حضوری ، آدرس : تهران، خیابان سمیه، بین خیابان سپهبد قرنی و خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، جنب دادگاه شهید بهشتی، شماره 215 ساختمان سبز ، طبقه همکف

تلفکس : 88170017-021

پارس سامتل

 
شرایط گارانتی : 

این شرکت خدمات پس از فروش خود را بصورت یکساله برای محصولات سامسونگ ، سونی ، اچ‌تی‌سی و هوآوی عرضه می‌کند .
نحوه استعلام گارانتی : 

مراجعه به وبسایت : http://samtelco.com

استعلام گارانتی : http://samtelco.com/fa/support/#guarantee

تماس با شماره تلفن : 24538000-021

گروه هماهنگ

 

شرایط عمومی گارانتی :

1- لطفا در حفظ و نگهداري رسيد خدمات دقت فرماييد، زيرا آورنده آن، صاحب کالا يا نماينده ذي صلاح وي محسوب مي شود.

2- خدمات پس از فروش هماهنگ هيچ مسئوليتي نسبت به تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات دستگاهها تحويل داده شده، نداشته و در صورت درخواست مشتري، هزینه تهيه نسخه پشتيبان به صورت جداگانه دريافت خواهد شد.

3- بررسي تطابق شرايط گارانتي با وضعيت فعلي دستگاه مشتري در طول دوره گارانتي، صرفا به عهده کارشناس اين دفتر مي باشد.

4- اشکالات ظاهري دستگاه از جمله خط و خش ، شکستگي و تغيير رنگ بدنه، در زمان تحويل با هماهنگي مشتري ثبت مي شود.

5- در زمان تحويل دستگاه، ارائه کارت گارانتي معتبر الزامي است. در غير اينصورت هزينه تعميرات طبق فاکتور از مشتري دريافت خواهد شد.

6- اشکالات نرم افزاري شامل گارانتي نمي باشد، و در صورت نصب هر گونه نرم افزار، هزينه هاي آن طبق فاکتور از مشتري دريافت خواهد شد.

7- هر گونه تغيير در کارت گارانتي ، بيمه و يا سريال مندرج بر روي دستگاه و يا داخل آن موجب ابطال گارانتي (بيمه) خواهد شد.

8- تعمير و تغيير توسط کارشناسان غير از مرکز خدمات هماهنگ موجب ابطال گارانتي دستگاه مورد نظر خواهد شد.

9- لوازم استهلاکي شامل کابل و شارژر و باتري نوت بوک ها و تبلت ها در صورتي که در زمان خريد دچار مشکل باشند تحت پوشش خدمات قرار مي گيرند.

10- عمليات روت کردن (root ) و نصب رام هاي غير رسمي بر روي تبلت ها و همچنين عمل قفلگشايي بر روي راه اندازي هاي تبلت ها (Unlock-BootLoader) بدليل اينکه موجب کاهش ضريب ايمني دستگاه و افزايش امکان Brick شدن دستگاه مي گردد موجب ابطال گارانتي خواهد شد و هزينه هاي آن از مشتري دريافت خواهد شد.


گواهی جبران خسارت فیزیکی : 

 

گواهی جبران خسارات فیزیکی الصاق شده بر روي کالاهاي هماهنگ، شامل موارد شکستگي و ضربه خوردگي و آبخوردگي بوده و موارد سرقت و ناشي از عمد خريدار که توسط کارشناسان مشخص خواهد شد و یا استفاده ناصحيح را شامل نمي شود.

گواهی جبران خسارات فیزیکی کاملاً از کارت گارانتی مجزا بوده و مواردی را که تحت پوشش گارانتی قرار نمی گیرد را طبق شرایط مندرج بر روی گواهی پوشش خواهد داد.

براي استفاده از خسارات همواره وجود قطعه يا دستگاه آسيب ديده و همچنین به همراه داشتن اصل گواهی الزامي است.

این گواهی بصورت تک کوپن بوده و فارغ از میزان خسارت استفاده شده با یکبار استفاده ابطال می گردد.

طی موارد مندرج بر روی کارت گارانتی آسیب های فیزیکی موجب ابطال گارانتی می گردد مگر در مواردی که کارشناسان این مرکز تشخیص به عدم ابطال گارانتی دهند.

حفظ اطلاعات موجود بر روی دستگاه آسیب دیده فیزیکی معمولاً امکان پذیر نبوده و این مرکز نسبت به حفظ یا بازگردانی آن مسئولیتی نخواهد داشت.

مشتريان گرامي مي توانند در صورت بروز حادثه تحت شرايط مذکور، حداکثر طي 10 روز پس از وقوع آن به یکی از دفاتر خدمات هماهنگ مراجعه نموده و یا کالای خود را برای این مراکز ارسال نمایند تا مراحل کارشناسي و تعيين خسارت توسط کارشناسان براي کالاي آسيب ديده صورت پذيرد.

مشتريان گرامي مي توانند يکي از مراحل ذيل را براي کالاي آسیب دیده خود طي نمایند:

1- مشتریان گرامي درخواست تعمير دستگاه خود را داشته باشند که در اين حالت هزينه تعمير قسمت هاي آسيب ديده به مشتري اعلام شده و ایشان پس از تاييد آن موظف به پرداخت مبلغ تعميرات که برابر مابه التفاوت هزينه تعمير و هزینه های جانبی اجرت خواهد بود ، مي باشد.

2- مشتریان گرامي مي توانند از تعمير کالاي خود انصراف داده و کالايي از کالاهاي موجود در سبد کالايي هماهنگ که توسط این مراکز معرفي مي گردد انتخاب نموده و مابه التفاوت برابر با قيمت روز کالاي معرفي شده با کسر خالص خسارت که پس از کسر فراشیزهای مندرج است را پرداخت نمايند.

نحوه استعلام گارانتی دستگاه :

مراجعه به صفحه استعلام ، بررسی گارانتی کالا

ارسال شماره سریال گارانتی به سامانه 02181028

آروند

 
شرایط گارانتی:
گارانتی آروند دارای دو طرح مختلف است؛


شرایط عضویت نقره ای :

دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت نقره ای دارای 15 ماه خدمات پس از فروش  (15ماه عضویت ) و 36 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده میباشد .
اگر دستگاه در ماه اول از تاریخ شروع عضویت دچار مشکل سخت افزاری طبق  استاندارد کارخانه سازنده گردد، در صورتی که در مدت 15 روز کاری رفع مشکل نگردد، با دستگاه نو تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض خواهد شد.
بروز هرگونه عیب فنی که در اثر ضربه ، شکستگی، ریختن مایعات، نوسانات برقو هرگونه سرویس توسط افراد غیر مجاز ایجاد شده باشد، دستگاه را از تعهد شرکت آروند خارج می کند.
عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه شامل یک ماه خدمات پس از فروش شرکت آروند می باشد.
رفع مشکل نرم افزاری تا یک ماه در تعهد شرکت آروند بوده و پس از آن به عهده مشتری می باشد و در طول زمان عضویت  با 20 % تخفیف انجام می گردد.
خرابی یک تا پنج پیکسل یا ایجاد هاله نور روی نمایشگر شامل تعهدات شرکت آروند نمی باشد.
در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت، دستگاه شال تعهد شرکت آروند نمی باشد.
هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار می باشد.
در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.


 شرایط عضویت طلایی :

دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت طلایی دارای 18 ماه خدمات پس از فروش (18 ماه عضویت )و 36 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بوده و همچنین دستگاه در عضویت طلایی  دارای 12 ماه بیمه پارسیان می باشد.
اگر دستگاه در مدت عضویت دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، در صورتی که در مدت 15 روز کاری رفع مشکل نگردد، ، با دستگاه نو تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض خواهد شد.
بروز هرگونه عیب فنی که در اثر ضربه ، شکستگی، ریختن مایعات، نوسانات برقو هرگونه سرویس توسط افراد غیر مجاز ایجاد شده باشد، در شرایط بیمه جبران خسارت میگردد.
عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه شامل 6 ماه خدمات پس از فروش شرکت آروند می باشد.
خرابی یک تا پنج پیکسل یا ایجاد هاله نور روی نمایشگر شامل تعهدات شرکت آروند نمی باشد.
در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت، دستگاه شال تعهد شرکت آروند نمی باشد.
رفع مشکل نرم افزاری تا سه ماه در تعهد شرکت آروند بوده و پس از آن به عهده مشتری می باشد و در طول زمان عضویت  با 40 % تخفیف انجام می گردد.
هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار می باشد.
در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.
در صورت تعویض کلی دستگاه ، بیمه و گارانتی باطل و با درخواست مشتری با هزینه مجدد ، بیمه و گارانتی طلایی صادر میگردد.
 خطرات تحت پوشش بیمه یکساله پارسیان
1-آتش سوزی 2-صاعقه 3-انفجار 4-سیل 5-زلزله 6-شکستگی 7-آبدیدگی 8-نوسانات جریان برق
بیمه گر متعهد است برابر مفاد قرارداد یکبار خسارت وارده در طول مدت بیمه را برابر ارزش دستگاه مندرج در بیمه نامه پس از کسر فرانشیز ( خسارات جزئی 10 % خسارات کلی 20 % ) و میزان استهلاک مربوطه ، پرداخت نماید.


استثنائات بیمه
جنگ، تهاجم، جنگ داخلی، شورش و انقلاب، قیام، یاغیگری، آشوب، اعتصاب، ناآرامی های عمومی، اقدام عمدی یا سهل انگاری عمدی، فرسودگی، ساییدگی، خوردگی، سرقت، مشکلات نرم افزاری و هرگونه خساراتی که منشاء آن به جز، خطرات تحت پوشش مندرج در تعهد بیمه باشد .


شیوه استعلام گارانتی : 

مراجعه حضوری ، آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، تقاطع میرداماد ، مجتمع کامپیوتر پایتخت ، طبقه نهم ، واحد ۹۰۱
سامانه پیام کوتاه : ۰۲۱۴۲۵۲۸
تلفن : 42528-021
آدرس سایت : http://www.arvandclub.ir

آوات

 

شرایط گارانتی

  • به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه ضمانت نامه الزامی می باشد و ضمانت نامه  بدون مهر و امضای فروشنده، تاریخ خرید یا مدت اعتبار و مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.
  • ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی شود.
  •  انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بسته بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
  • هرگونه عملیات نرم افزاری از جمله نصب و یا عیب یابی سیستم عامل، ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی اطلاعات، Registration، ارتقاء، تنظیم یا نصب و راه اندازی شامل ضمانت نبوده و درصورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه  می شود.
  • چنانچه تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه سالم مشابه تعویض می گردد و مبلغ اختلاف قیمت احتمالی دریافت / پرداخت خواهد شد.
  • در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر، با توجه به محدودیت های واردات ، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت.
  • تعهدات شرکت محدود به موارد مندرج در ضمانت نامه بوده و ایفای سایر تعهدات تولید کننده اصلی کالا  و یا سایر فروشندگان کالا منوط به بررسی و تعیین هزینه خواهد بود.
  • باتری شامل 1 سال گارانتی می باشد.
  • تعداد پیکسل سوخته کمتر از 3 عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و از 3 عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش می شود.
  • خریدار با دریافت کارت ضمانت که در آن مشخصات کالا، تاریخ شروع و مدت گارانتی درج شده و ملصق به هولوگرام می باشد، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.

موارد ابطال گارانتی

  • دستگاهی که کارت ضمانت، بر چسب هولوگرام یا شماره سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت ندارد شامل گارانتی نمی باشد.
  • ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع  و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه ،صدمات حین عمل, بکارگیری آداپتورهای متفرقه ،استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج  در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی باشد.
  • هرگونه ایراد ناشی از root  ، بکارگیری نرم افزارهای کاربردی و یا آلودگی به ویروسهای کامپیوتری، بنابر تشخیص متخصصین شرکت، قسمت های آسیب دیده دستگاه را از گارانتی خارج می سازد.
  • صدماتی همچون شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه برروی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست ، پیک ،شرکت های حمل و نقل و.... پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت.
  • شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ها قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد. لذا پیشنهاد می شود همواره و بخصوص پیش از ارسال دستگاه به مرکز از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.


نحوه استعلام گارانتی : 
آدرس : تهران، خیابان شریعتی- بالاتر از سید خندان- خیابان خواجه عبدالله انصاری -نبش کوچه ششم-پلاک 110
تلفن : 24838000-021 - 24569-021





 

مه تل

شرکت اکسیر تجارت صبا که سابقاً با نام پارس کامتل ، محصولات اپــــل ( آیفون ، آیپد و آیپاد ) را گارانتی می کرد ، در سال ١٣٨٩ در تهران تاسیس شد و از سال ١٣٩٠٠با ارائه گارانتی مه تل به فعالیت خود مشغول است . 

یکی از مهمترین اهداف شرکت مه تل این است که به تدریج و با گسترده شدن شبکه فروش و ارائه خدمات ، در بازار پر رونق داخلی به جایگاهی درخور نام و اعتبار برند اپل دست پیدا کند . ما ارائه مناسب خدمات پس از فروش ، با بکار گیری استانداردهای روز اپل را حق مسلم مشتری می دانیم و سعی در اجرای کامل و دقیق آن خواهیم داشت.

پیش بینی شرکت در راه سختی که پیش رو دارد رسیدن به جایگاهی برتر در بازار ایران است . ما به نیروی شگفت انگیز اپل ایمان داریم . مه تل مفتخر است که با تمامی پرسنل متخصص خود در زمینه نرم افزار و سخت افزار پذیرای مشتریان محترم خود باشد و بروزترین محصولات و برنامه های دنیای اپل را دراختیارشان قرار دهد.


نحوه استعلام گارانتی : 


دفتر مرکزی ؛ تهران , خیابان جمهوری ، بین سلیمانیه و جمالزاده پلاک 1358
تلفن: 63414-021

در حال بارگذاری ...
گفتگوی آنلاین
0
x